هنگامي که مي‌‌خواهيد کاغذ‌ اينترنت خويش را باصرفه فرماييد، صرف لحاظ از تعقيب کردن استراتژي‌هاي بازاريابي، بايستي از راهبرد‌هاي گوگل با خبر باشيد. در‌اين نوشته به شما ميگوييم که چرا گوگل برخي اينترنت‌تارنما‌ها را جريمه مي‌نمايد. مقصود مهم گوگل دادن داده ها ظريف، منحصر و کارآمد به يوزرها ميباشد. سئو در مشهد  به همين ادله الگوريتم‌هايش را به صورت متناوب تصحيح مي‌نمايد تا هر سايت به ترازو لياقتش چشم گردد .اين زمينه مي‌تواند براي برخي نگران کننده باشد. در حالتي که تکنيک‌هايي که براي تصحيح اين وب سايت‌ها مستعمل، رسمي يا اين که مطابق با مومات گوگل نباشد، گوگل مارا جريمه خواهد کرد.  به هر حالا در‌صورتي‌که اين ايراد براي شما به وجود آمده ميباشد و يا اين که چنانچه مي خواهيد از بروز چنين مشکلاتي اجتناب فرمائيد، بدانيد که هر مشکلي منش حلي داراست و براي درک کردن چاره اين مسئله، پيرو با ما همدم باشيد. نوشته‌ي‌علمي داراي ارتباط: شناخت با الگوريتم هاي گوگل و تاثير آن بر حاصل کاوش   جريمه‌هاي گوگل چه مي باشد؟ در‌صورتي‌که ترافيک وب سايت شما کاهش ناگهاني داشته و پيرو آن مرتبه شما در گوگل کاسته شده ميباشد، احتمالاً به‌اين استدلال ميباشد که شما از طرف گوگل جريمه گرديده‌ايد. اين جريمه ها بر درجه‌ وب سايت در نتيجه ها جستجوي گوگل تاثير منفي دارا‌هستند؛ جريمه‌هاي گوگل ميتوانند بر اثر بروزرساني يک الگوريتم يا اين که به کار گيري از  seo بلک‌هت بوجود بيايند.     تشخيص يک تحريم يا اين که جريمه از طرف گوگل هيچ کس دوست ندارد که براي گوگل دوستداشتني نباشد؛ به اين ترتيب ما مي بايست مطابق با مومات و الگوريتم‌هاي آن پيش برويم. براي اين عمل، نخست مي بايست دلايلي که ممکن ميباشد به خيال و خاطر آن ها گوگل مارا جريمه نمايد بشناسيم. در اينجا 11 گزينه از اين عوارض آورده شده‌است.   قبل از استارت، بهتر ميباشد بدانيم که سئوي کلاه سياه يا اين که منفي (Black Hat/ Negative سئو) چه است؟ سئوي منفي يا اين که کلاه سياه گروه‌‌اي از نحوه‌ها و تکنيک‌هاي غير رسمي براي بهبود وضعيت يک تارنما يا اين که تخريب رده تارنما حريف در موتورهاي کاوش ميباشد. پر اسم و رسم‌ترين تکنيک‌هاي سئوي کلاه‌ سياه عبارت‌اند از: • نسخه برداري محتواي ساير‌ تارنما‌ها • خريد لينک و پيوند براي تارنما‌ • لينک و پيوند کردن مفرط از وب سايت‌‌هاي اسپم • نهفته کردن لغت ها يا اين که متن‌ها از مخاطب • داشتن محتوا کيفيت خوب تحت و به کارگيري‌‌ غيرطبيعي از لغت ها کليدي يک کدام از شايسته ترين نمونه‌هاي شناخته گرديده دراين باره، ماجرايي ميباشد که براي کمپاني Trendhim رخداد. اين مجموعه پهناور دانمارکي که فروشنده‌ اکسسوري‌هاي مردانه ميباشد، 1‌سال پيش گزينه حمله‌ سئوي منفي قرار گرفت و بيشتراز 8500  لينک و پيوند غيراخلاقي به آن متصل شد. اين مورد سبب ساز شد که گوگل اعتقادوباور نمايد که‌اين يک برگه‌ غيراخلاقي ميباشد و وضعيت آن را در درجه‌بندي‌ها کم کند و به اين ترتيب فروش آن سقوط کرد. برعکس کل اين اتفاقات براي شيت‌‌هاي حريف فيس بخشيد. نوشته‌علمي داراي ربط: سئوي محلي چه است و چه گونه منجر ارتقا درآمد شما مي‌گردد؟    1. خريد پيوند به حيث شما در بين مجموع دارندگان يک برگه در اينترنت، چه تني چند از آنان در زمان قدمت کاغذ خويش، لينک و پيوند نخريده‌اند؟ احتمالا تعداد بسيار پاره اي ميباشند که‌اين عمل را نکرده‌اند. بيشتر ما بر اين باوريم که خريد لينک و پيوند خلل‌ساز وجود ندارد؛ چون گوگل هيچ‌وقت نمي‌تواند بفهمد که شما يک پيوند را خريده‌ايد يا اين که خير. ولي آيا حقيقتاً اينطور ميباشد؟ پاسخ منفي‌ست. گوگل اقدامات دورازشوخي براي جنگ با اين اعمال انجام داده‌ميباشد: از سال 2012 ، الگوريتم پنگوئن گوگل مسئول حذف وبسايت‌هايي ميباشد که دارنده لينک و پيوند‌هاي غيرطبيعي از تارنما‌هايي با اعتبار تحت، مانند فهرست‌هاي راهنما مي‌باشند.     2. محتواي تکراري در تارنما‌ها جريمه‌هاي پانداي گوگل از سال 2011 ابتدا شدند و با هر آنچه که به محتوا مربوط مي‌گردد، راز و فعاليت دارا‌هستند. همان گونه که تا قبل از اين گفته شد، گوگل مي‌خواهد که شايسته ترين محتواي ممکن را به جستجوکنندگان ارائه دهد . آيا محتواي تکراري شايسته ترين محتواست؟ حتما نه. هرچه محتواي تکراري بيشتر باشد، کيفيت وب سايت زير‌خيس مي‌‌آيد و وب سايت سقوط مي‌نمايد. گوگل تارنما‌هايي با محتواي تکراري را که براي يوزرها کاربردي نيستند، پيدا کرده و آنها‌را جريمه مي‌نمايد. سرقت ادبي فقط چيزي وجود ندارد که گوگل هنگام نظارت محتواي يک سايت مدنظر قرار ميدهد؛ بلکه کيفيت محتوا هم نقش برابر يا اين که حتي اساسي‌تري را ايفا مي‌نمايد. شما مي بايست کوشش فرماييد که در هنگام تکثير محتوا، اختصاصي و نوآور باشيد. چرا دوران و انرژي خويش را براي چيزي بگذاريد که يوزرها مي توانند در وب سايت‌هاي ديگر به آن دست يابند؟ اين‌ها مهم‌ترين دلايلي مي باشند که بها يک وبسايت را ذيل مي آورند. در صورتي‌که محتوا خوب نباشد، موتورهاي جست‌وجو تصور بدي از کاغذ‌ شما خواهند داشت. بايستي مطمئن گرديد که محتواي سايت شما منحصر ميباشد و به نيکي مندرج ميباشد. براي اين فعاليت ميتوانيد از ابزارهايي مانند \"Copyscape\" و \"CopyGator\" به کار گيري نماييد. تکراري بودن محتوا، فقط به معناي تعقيب کردن و اسکن کردن چيزي از نگاه ادبي وجود ندارد، بلکه نوعي ديگر از جريمه‌ پانداي گوگل وجود داراست که اشخاص مقداري از آن باخبر مي‌باشند و آن، تغيير‌و تحول محتوا (content spinning) ميباشد: ويرايش داده ها مندرج به گونه اي که مختلف به حيث رسد، ولي به عبارتي مراد را برساند.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
عکس آقای خامنه ای

آخرین جستجو ها

مرکز مشاوره تخصصي و کلينيک روانشناسي Thomas ُفرياد همه متن ها درباره متولدين هرماه Sonia Marissa Jim Sue My Little Family Anthony